все для підприємців, роботодавців та орендарців купити квартиру в Пасічній

ПОРТРЕТ ПРОФЕСІЇ


Портрет професії: Майстер з художньої обробки металу
Про свою творчість, виготовлення металевих скульптур нам розповів художник, творець образів у металі Василь Демків...
Портрет професії. Бариста
Для того, щоб випити смачну ароматну каву, необхідні не тільки високоякісні зерна, а й людина...
Портрет професії. В’язальник схемних джгутів
В’язальник схемних джгутів - хто ж він? Обов’язки його роботи можна зрозуміти із самої назви...
Портрет професії. Криптохантер
Зараз тільки лінивий не говорить про новий вид заробітку на криптовалюті. Всі хочуть знати про...
Портрет професії: банківський працівник
Ефективний банківський сектор, який є важливою складовою економічного базису країни, — це не лише система...
Портрет професії. Віртуальна асистентка
Напевно, Вам доводилося шукати відповідь на питання, як відкрити власну справу, організувати офіс, де знайти...
Портрет професії: Матір
Робота 24 на 7 без вихідних, лікарняних, відпусток і деколи навіть сну. Такі умови праці...
Портрет професії. Викладач комп’ютерних систем і мереж
За даними рейтингу американського сервісу CareerCast викладачі увійшли в десятку лідерів серед найпрестижніших професій 2017...
Портрет професії. Сезонні роботи
На ринку праці, як і на будь-якому іншому ринку, є певні сезонні коливання. Звідси і...
Портрет професії. Машиніст екскаватора
Сьогодні БРІЗ розповість вам про професію, яка потребує сильних чоловічих рук та уважності до деталей...

БЛОГИ


Юридичні консультації
вул. Івана Франка, 4 Івано-Франківськ 76000 тел.0342...
Реструктуризація боргу за житлово-комунальні послуги
У рамках реалізації правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!», начальник відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами...
13.6.2018, 13:13
Вороняк Ірина
директор ПП "Інститут іміджу і...
Архетипи долі та героїзованого злочинця в образі Савченко
Феномен Надії Савченко як потенційної терористки чи організатора державного перевороту небезпечний для українського суспільства безвідносно...
19.3.2018, 16:51

ОПИТУВАННЯ


НАШІ ДРУЗІ



Блог на БРІЗ


Володимир Гарматюк
Журналіст
Мрії осипаються
4.4.2013, 12:38 (ред.)

Точніше, мрія. З великої літери і в лапках. Забирав учора ввечері доньку з гуртка у центрі дитячого дозвілля "Мрія", що на Хоткевича. Тільки ми вийшли на вулицю, ще не встигли двері замкнути, як позаду щось дуже гулко лупнуло. Так, наче щось розірвалося. Щось металеве. Поряд було ще кілька дітей і викладач центру. Ми стали роздивлятися в пошуку імовірної причини. В голові крутилося питання, як у відомого радянського мультиплікаційного героя: "што ета так громка бумкнула".. Шляхом виключень і умовиводів, приходимо до висновку, що такий звук міг дати металевий дашок над входом до муніципального центру дозвілля. Причому, не сам, а від удару об нього якогось важкого предмета. Ну а в Івано-Франківську, як ви знаєте, від "важкого предмета" не те що діти можуть почати заїкатися, дорослі дядьки свідомість втрачають.

На землі поряд із входом, метри за два від місця, де ми стояли, лежав шматок штукатурки. Брусок сантиметрів з 30 у довжину і зо 5 товщиною. Синьою фарбою покритий. Я підвів очі догори і побачив такого ж розміру вищерблене місце на карнизі під дахом "Мрії". Причому, місце дуже пасувало до того брусочка на землі...

Кілька років тому центр "Мрія" урочисто відкрили для відвідувачів. Оновлений. Точніше, зовні гарно розмальований героями казок. Щоби тішило око.

От я тепер собі думаю..

Шановні чиновники і підрядники!! Якщо там приб'є штукатуркою когось із дітей, батьків чи працівників центру, чи потрібні їм до дідька ТАКІ МРІЇ????!!!!


Ліда Шевага 10:33, 4.4.2013

За цю "весну" вже кілька разів зі мною відбувались пригоди, схожі на вищеописане: йду з дітьми - з даху падає прямісінько перед нами - то уламки криги, то ще якісь матеріали - схоже разом із снігом - зсуваються і дахи...

головний редактор 11:01, 4.4.2013

до Ліди Шеваги: Лідо, ау, а фотки де?:)))) впала брила перед тобою - бистро фоткаєш і на бріз, і на бріз))))

Гість 11:49, 4.4.2013

гарматюк, тут в тебе думки якись пристойні - у ФБ цей ж текст, а думки в тебе інші :)))

гість2 12:39, 4.4.2013

до гість1: та й руку свою лісисту він кудись опустив(-:

Гарматюк 14:21, 4.4.2013

До "гістя". На ФБ моя стіна. На Брізі - ні. Думки ті самі. Оформлення інше. Від нього суть не змінюється. До "гістя2": Я принаймні свою руку під свій стіл опустив і за "ніками" не ховаюся. Принаймні, якщо вже звертаюся до людей, то на Ви і прізвища їхні вживаю з великої літери. Навіть якщо вони мені неприємні. Слабо показати табло? Чи вжити інших, менш "пристойних" висловів для вербалізації цієї думки?

Гарматюк 14:26, 4.4.2013

Хоча, якщо "табло" не таке "лісисте", то мо' й показати нема шо? ))

Алекс 10:02, 5.4.2013

Это терористы из Москвы сработали,но промахнулись,чему их там учат!

Алексу 11:50, 5.4.2013

Цей сарказм недоречний. Там діти ходять. А терористи такі як ти зі своїми коментами.

Гість 20:31, 5.4.2013

Шановний пане, перед тим ,як щось писати про Мрію, подивіться на інші клуби нашого міста і тоді вже щось пишіть.

Гість 20:38, 5.4.2013

Гарматюк, до вашого відому довожу, на рахунок токої вологої, точніше сніжної весни, вологість піднімається і ніхто не застрахований від такого випадку, тим більше, що це сталось з правого боку, де діти не ходять, а не над входом. Наш клуб дуже гарний, а якщо вам шось не подобається то не водіть свою дитину сюди......

Вікторія 20:44, 5.4.2013

Гарматюк, ви написали, що штукатурка чуть не прибила дітей, але паралельно кинули фото, де чітко видно, що штукатурка впала зправа, де люди не ходять і будь-ласка, якщо ви не знаєте, як це трапилось насправді, то попрошу не писати того чого немає.

Я 20:45, 5.4.2013

Гысть "Гарматюк, до вашого відому довожу, на рахунок........" згоджуюсь з вашою думкую,адже штукатурка выдходить ы дыйсно ныхто не застрахований выд цього випадку

Президент клубу "Мрі 21:14, 5.4.2013

Шановний пане Володимир, я чесно кажучи просто обурена тим як ви пишете про наш клуб. Я голова дитячо-юнацької адміністрації клубу «Мрія» Кліщ Ілона, мені найперше дуже образливо те, що ви не написали про все хороше що робиться в клубі, свята, творчі заняття, різноманітні заходи для дітей, проте що багато дітей займаються в клубі безкоштовно , проте що в четвер (4 квітня) в нас відбувась свято, була погана погода але ми зуміли подарували всім присутнім усмішку, а ви зробили таку антирекламу. Ми дуже любимо свій клуб, і вдячні за ремонт який нам зробили, прикладаємо багато зусиль щоб робити його ще кращим. Як ви самі зазначили вже минуло кілька років після ремонту клубу, тим більше після такої сніжної і затяжної зими, ніхто не міг передбачити цього випадку. І, враховуючи, що зачепило край дашка, який з металу, я розумію ви звуку налякались, але хоч не позорьтесь, що мало не зомліли – це для чоловіка вашого віку просто соромно. Якщо не маєте про що написати, а попіритись хочеться, напишіть про те як ваша донька займається в нашому клубі, як їй там подобається, так як позитивна стаття може привернути спонсорів, ми будемо дуже раді :)
Кліщ Ілона

Голова ДЮАМЦДДЮМП 21:44, 5.4.2013

Шановний пане Володимир, щоб говорити про стан клубу, спершу треба подивитися на стан інших дозвільних центрів міста. Я голова дитячо-юнацької адміністрації Міського центру дозвілля дітей та юнацтва за місцем проживання Лахнов Андрій. Мене дуже обурило те в якому вигляді Ви подали цю інформацію адже клуб "Мрія" є візитівкою усіх наших клубів міста, і не він один. Одне непорозуміння не змінить відношення дітей та звичайно батьків до клубу, адже ми стараємося, як умога більше проводити заходів та дійств для Ваших дітей. Якщо Ви надалі будите писати обурливу інформацію про стан клубів то можете забрати свою дитину з центру дозвілля, який є безкоштовний, та віддати у приватний оплачуваний центр. Якщо у Вас поганий настрій, то вибачте нас будь-ласка тому що писати про "...не те що діти можуть почати заїкатися, дорослі дядьки свідомість втрачають..." про яку втрату свідомості тут ідеться? Ми тільки можемо завдячити тим людям, які приносять у наші сірі будні такі дозвільні Центри і спонсорують їх, ш=щоб Вашим дітям там було комфортно та приємно сидіти! І Ви, як батько маєте зрозуміти, що писати таку інформацію про падіння предмету з даху після дуже поганої погоди є трішки не коректно. Я впевнений на 100% що ваша дитина задоволена кожним походом у клуб і тільки дякує тим педагогам, які працюють з нею. І перш ніж виставляти клуб - "як мрію, яка осипається" Вам слід подумати 1000 раз, адже після Вашої статті відношення до Вас може стрімко знизитися і впасти до 0. Замість того щоб писати такий "мусор" ліпше пишіть про позитивні якості клубу, а негатив відкиньте в сторону!!!
Лахнов Андрій

Говера Оксана 21:50, 5.4.2013

шановні читачі сайту. Взагалі-то блогер, журналіст Володимир Гарматюк не планував ображати ані керівництво клубу, ані тим більше применшувати заслуги і педагогів, і діток. Тисячі людей проходять повз такі випадки і мовчать... Один не промовчав - і все, готові заклювати? Замість того, щоб підтримати і допомогти вирішити проблему. Фрази на кшалт "уламок впав там, де діти не ходять", на моє глибоке переконання, писали люди, в яких нема дітей. Бо я - мама трьох чудових діток, і я точно знаю, що КУДИ через секунду піде дитина не завжди можна знати. Тепер по суті: допоки ви намагаєтесь образити журналіста, він зустрівся з директоркою. Переговорив. Є матеріал про це у нас в новинах: http://briz.if.ua/10193.htm.
П.С. дякую вам усім за небайдужість, бо чудово розумію, що вас усіх болить несправедливість і ви вирішили, що В.Гарматюк намагається очорнити, насправді ж якщо ви уважно перечитаєте матеріал за посиланням, яке я дала вище, то ви зрозумієте, що такі статті, як цей блог Гарматюка - це ще одна можливість допомогти проблему вирішити позитивно. Тому вам - сонця і весни. Вашим діткам і вихованцям - нових творчих злетів. І маю велику надію, що цього разу приміщення "Мрії" таки відремонтують, а не залатають для піару напередодні виборів.

Ілона 22:02, 5.4.2013

Я звичайно перепрошую
але я вважаю що В.Гарматюк очорнив лице клубу , чому він не пише що в клубі відбувається ( свята ,заходи...)
Я розумую що ви батьки перживають за своїх дітей , але В.Гарматюк навіть не знає в який заклад ходить його донька .І я не вважаю що ремонт зробили заради піару , ми повинні дякувати міському голові В.Анушкевичусу .А не писати проте що його благодійність робиться заради піару .

Говера Оксана 22:11, 5.4.2013

Цитую директора: "будинок був в жахливому стані... затікає покрівля" - думаю, що ці ж проблеми були і тоді, коли замість ремонту просто заштукатурили і замалювали. Тому і написала про передвиборний піар - якщо будинок потребує ремонту, то його треба ремонтувати, а не штукатурити. Ще раз повторюсь: ні Гарматюк особисто, ні тим більше бріз в лиці наших журналістів і мене в тому числі не ображали ані керівників, ані вихователів, ані вихованців. В блозі йдеться про штукатурку)))) яка відпала. Неякісна робота підрядників аж ніяк не впливає на громадську думку при оцінці роботи закладу. Повірте мені:)))

Вікторія 22:14, 5.4.2013

повністю згідна з думкою Андрій Лахнова.
Ні разу не погоджуюсь з думкою В.Гарматюка тому шо моя дитина кожний день туди ходить, і залишається в радості, а батьки могли б вкладати в цю справу гроші, а не відписувати всяку вибачте на слові фігню! Володимир якщо Ви вже тут таке пишите то ліпше поможіть клубу реалізуватися і зробити добротний ремонт, зробіть спілку бітьків які б помагали клубам Франківська адже їх аж 13 якщо я не помиляюсь. Не треба цього бруду тут!!
дякую

Олена 22:18, 5.4.2013

Скажіть, де можна знайти матеріал про зустріч п.В.Гарматюка з директором (а не директоркою)? Цікаво також, як саме хотів допомогти журналіст???... Він має можливість знайти кошти для ремонту???... Чи директор тепер закриє клуб і моя дитина змушена буде тинятися вулицями?... На мою думку, п.Гарматюк просто захотів попіаритись...

Голова ДЮАМЦДДЮМП 22:22, 5.4.2013

Олена, клуб буде працювати його не закриють.
Директором центру є Зваричук Леся Іванівна.
Володимир захотів попіаритись але не задумався, які наслідки це за собою може понести. Ваша дитина і наділа буде під опікою педагогів клубу)
Лахнов Андрій

КАрина 22:22, 5.4.2013

Я вожу дитину у цей заклад , мені надзвичайно не приємо що ви так обговорюєте клуб .Якщо шановному пану Володимеру не подобається то нехай воде в приватний клуб

Ілона 22:26, 5.4.2013

Олена , ми хочемо закликати дітей до клубів , хочем щоб вони вели здоровий спосіб життя . Краще нехай діти ходять в такий клуб, а ніж курять по-під"їздах , і вживають не цензурні слова .Ми реаліовуємо мрії дітей .І ми обов"язково поремонтуємо клуб .

КОЛЯН 22:33, 5.4.2013

це все фігня!!! оно на короля данила венера впала і нічьо.....витримали, ніхто не зомлів, навіть гарматюк:))) а венера то - памятка архітектури!!!!! чого ж шановні журналюги ви про це раніше не написали, не підняли громаду, мера, наших дипів.... чи це не так важливо? чи ніхто того не видів?

Гість 22:34, 5.4.2013

до ілони: а чого ж ви клуб дотепер не ремонтували, а чекали поки впаде штукатурка?

редакція 22:35, 5.4.2013

до "КОЛЯН": ми писали про Венеру. а звідки Ви знаєте, що ніхто не зомлів? Ви там були?

Іванна 22:42, 5.4.2013

Шановний пане Гарматюк! Я як колишній педагог клубу вважаю, що ремонт проводився професійно та з якісних матеріалів. Шкода що Вами не зафіксовано стан клубу до проведення ремонтних робіт, адже працівники працювали з ранку до пізнього вечора не шкодуючи свого здоровя, чого тільки варта робота з розпису фасаду, не даремно фотофіксація останнього приймала участь у Всеукраїнському конкурсі "Населений пункт найкращого благоустрою ..", в якому наше місто зайняло одне з призових місць. Слід зазначити що фасад будинку є окрасою та певним орієнтиром на вул.Г.Хоткевича, та і цілого мікрорайону.
Те що сталось не рідкість в будівлях старої забудови, адже вона є однією з старіших споруд даного району, не говорячи про те що в даному клубі функціонує велика кількість гуртків, зокрема гурток спортивно-естрадного танцю.
Щодо закриття клубу Ви звичайно погарячкували, адже цим ми позбавимо дітей мікрорайону та інших районів (зокрема Вашу доньку) від цікавого та корисного проведення дозвілля, оскільки в місті не так багато закладів, які допомагають в розвитку таланту, свідомості та відчутті гідності підростаючого покоління.

Ніна 22:43, 5.4.2013

Клуб зремонтований і він може не в ідеальному але в такому стані шо там можуть перебувати діти і займатися і отримувати задоволення від проведеного часу в цьому клубі!!

Ілона 22:47, 5.4.2013

Відповідаю : клуб був в задовільному стані, але через погодні умови , тому,що була люта зима відвалився кусок штукатурки.
Ми обіцяюмо відремонтувати клуб і привести його в відповідний стан .
Можливо є люди які хочуть фінансово допомогти ,звертайтесь в центр дозвілля дітей та юнацтва
за адресою Шевченка 58

КОЛЯН 22:50, 5.4.2013

до" редакції"
шановні!!! де я був?...на венері?...як справжній мужчина я вам про це розповідати не буду...

Гість 22:51, 5.4.2013

Пане Володимире ви пишете про розміри бруска а ви шо його вимірювали чи може в вас завжди з собою сантиметр???як в 8 годині ввечора можна було побачити верхівку клуба в вас око-мікроскоп як можна було визначити чи той брусок підходить туди і якраз по розмірах???Звичайно шо біля Мрії є освітлення але аж так неможливо побачити дах і тим більше приглядатись чи той брусок підходить туди просто по міліметрах???Ви опозорили не клуб ви опозорили себе бо для такого я думаю досвідченого чоловіка як ви ця стаття просто ганьба!!!!!!!!!!!!!!!!!Мрії не осипаються це осипаються хіба шо ваші мрії про здорове майбутнє вашої дитини тому шо якшо не буде таких закладів то діти просто пропадуть!Ви повинні дякувати чиновникам а не вплутувати їх шо вони "піаряться"!!!!!!!!!!!!

Ніна 22:53, 5.4.2013

Пане Володимире ви пишете про розміри бруска а ви шо його вимірювали чи може в вас завжди з собою сантиметр???як в 8 годині ввечора можна було побачити верхівку клуба в вас око-мікроскоп як можна було визначити чи той брусок підходить туди і якраз по розмірах???Звичайно шо біля Мрії є освітлення але аж так неможливо побачити дах і тим більше приглядатись чи той брусок підходить туди просто по міліметрах???Ви опозорили не клуб ви опозорили себе бо для такого я думаю досвідченого чоловіка як ви ця стаття просто ганьба!!!!!!!!!!!!!!!!!Мрії не осипаються це осипаються хіба шо ваші мрії про здорове майбутнє вашої дитини тому шо якшо не буде таких закладів то діти просто пропадуть!Ви повинні дякувати чиновникам а не вплутувати їх шо вони "піаряться"!!!!!!!!!!!!

Голова ДЮАМЦДДЮМП 22:53, 5.4.2013

Поможіть Центру не словом, а ділом!!
Кожний може написати такий бруд, але не кожний може з нього потім вибратися. Просимо шановних батьків діти яких підіймають активність нашого закладу на міському рівні, допомогти морально і фінансово, адже саме в нас ваші дітки отримують ті початкові ази свого ще не зовсім відкритого таланту! Надіюся що пан Володимир перепросить за свої слова і надалі буде писати тільки позитивну інформацію про наш заклад.
З повагою Андрій Лахнов:)

Ніна 22:54, 5.4.2013

вибачте шо два рази надіслала той самий запис))

Олена 22:58, 5.4.2013

Ілонка, ти просто молодчина! Добре, що так уболіваєш за наш клуб, адже це єдине місце у нашому мікрорайоні, де діти почувають себе як вдома, оскільки ними займаються небайдужі люди

Ніна 23:01, 5.4.2013

Просто батьки повинні самі розуміти яке майбутнє вони хочуть для своїх дітей і навіть цей маленький вклад який дає клуб потім зіграє велику роль в їхньому житті!!

Олена до Гостя 23:03, 5.4.2013

Пане, Ілона дитячий президент клубу

Гість 23:06, 5.4.2013

Олено до вого це звернення шо Ілона президент клубу мені здається шо це і так всім відомо

Ілона до Олени 23:07, 5.4.2013

Я дуже вдячна що є люди які підтримують мене , і раді за те що ми даруємо людям посмішки

Олена до О.Говери 23:09, 5.4.2013

так і не змогла знайти ваше інтервю з директором....

Ілона 23:11, 5.4.2013

Я хоч вам розповісти про клуб і про себе
Цей клуб я почала відвідувати в 7 років, а зараз мені 14 .І в 14 років я президент клубу, ведуча заходів в місті ,я маю освіту ( я закінчила гурток в клубі )
Я ввдачна в першу чергу Лесі Іванівній що дає можливість дітям реацізовувати себе як особистостей *))

О.Говера до Ілони 23:13, 5.4.2013

А для чого ти про себе розказуєш??

Ілона до О .Говера 23:17, 5.4.2013

Я це розказую для того, щоб не обоговювали клуб з негативної сторони .А писали про клуб і про перспективи клубу ...

Зрозуміло пані О .Говера *)

Ніна 23:19, 5.4.2013

Попрошу не чіпатись до ілони тому що вона робить все шоб клуб процвітав і допомагає педагогам і відкликається на прохання про допомогу!

Олена до О.Говери 23:20, 5.4.2013

ви задаєте не досить коректні питання дітям, а самі на запитання дорослих не відповідаєте....чому?

Гість 23:20, 5.4.2013

які ви молодці!!!!!!! думаю, що вам варто написати колективного листа на бріз із спростуванням всіх неправдивих фактів - вони просто зобов'язані його надрукувати!!!

Ніна 23:22, 5.4.2013

О.Говера не відповідає тому що вона тіки запитувати вміє а як шось відповідати то язик проглотила!!!

КОЛЯН 23:24, 5.4.2013

ви про мрію і я мрію....про венеру....давайте ліпше про жінок

Ілона до Гостя 23:25, 5.4.2013

Дякую!!! ми нікого не засуджуємо кожна людина має право на думку .Але ми дякуємо всім хто відвідує клуб , і усіх запрошуємо до нашого закладу

КОЛЯН 23:27, 5.4.2013

ну добре, давайте про язик....і про жінок

до Коляна 23:29, 5.4.2013

вам тільки про жінок , а ви знаєте які в "Мрії!" гарні дівчата

КОЛЯН 23:31, 5.4.2013

шановні!!! хто хоче колективного...звертайтесь

Говера Оксана 23:34, 5.4.2013

Друзі! Користувач з ІР 46.172.129.177 підписався "О.Говера" - це не я. Цей ж користувач тут писав під ніком "Ніна" і зробив кілька дописів під ніком "гість", до прикладу, саме з цього іР було написано коментар: "до ілони: а чого ж ви клуб дотепер не ремонтували, а чекали поки впаде штукатурка?"

IP 46.172.129.177
Хост: 46.172.129.177
Город: Ивано-Франковск
Страна: Ukraine
IP диапазон: 46.172.128.0 - 46.172.159.255
Название провайдера: Uteam LTD.

Прошу бути толератними і не ховатися під ніками модераторів. Дякую за розуміння.

до коляна 23:34, 5.4.2013

давайте будем нормальнимиы не писати таке

КОЛЯН 23:34, 5.4.2013

тоді я за "мрію" помрію

Андрій до О.Говери 23:34, 5.4.2013

Говера я виріс у клубах, як особистість і ніколи в житті не сприйму цю інформацію, яка просто використана, як непотріб для цього блогу!
Якщо Ви все ж таки хочите зробити новину то робіть її цікавою а не образливою, від куска штукатурки ще ніхто не вмер.

до Андрія 23:37, 5.4.2013

правельно

Говера Оксана 23:39, 5.4.2013

До "Олена": про інтерв'ю я тут не писала. Цитую ще раз себе ж: "Тепер по суті: допоки ви намагаєтесь образити журналіста, він зустрівся з директоркою. Переговорив. Є матеріал про це у нас в новинах: http://briz.if.ua/10193.htm ".

КОЛЯН 23:39, 5.4.2013

не знаю хто про що, а я за колективний......лист

КОЛЯН 23:44, 5.4.2013

до Андрія, Олени і Ілони: та є позитивна інформація про Мрію на цьому сайті. ось я знайшов про відкриття центру: http://briz.if.ua/10004.htm

Ілона 23:48, 5.4.2013

Давайте закриємо цю тему на оптимістичній ноті .
Нехай у вас здуваються усі ваші мрії .У клубі "Мрія" буде все клас ))

КОЛЯН 23:49, 5.4.2013

до Ілони: я НЕ хочу, щоб мої мрії зДувались))) ти шо таке написала?

Ілона до Коля 23:51, 5.4.2013

перший запис не я написала , а другий я відреагувала і надіслала

Олена до О.Говери 23:54, 5.4.2013

нарешті!!!!...нарешті!!!... зявилась інформація у ваших новинах....і що?....

Ілона президент клуб 00:04, 6.4.2013

Не пишіть від мого імені *))
"Мрійте ,мрії збуваються"

нічний модератор 00:21, 6.4.2013

До "Ілони": якщо хтось і писав від Вашого імені, то дивно, що ВСІ коментарі у цьому пості під ніком "Ілона" написані з одного ІР, тому Ваш останній комент з проханням "не писати від Вашого імені" мені видається трохи дивним. З маленької неправди народжується велика брехня. P.S. і з цього ж ІР, що писали Ви написаний коментар ніка "КАрина".

Гарматюк 01:25, 6.4.2013

Слів нема. Самі лише думки... Це так, якщо м'яко.
Якщо серед піднятого Вами галасу Ви спроможетеся це почути, то слухайте!

По-перше. До клубу донька моя ходить не безкоштовно. Якщо Вам, шановні, не відомо, то за місяць за гурток, який відвідує дитина, я плачу 70 гривень. Минулого року, коли ходила до іншого педагога, платив 80. Дитина не хотіла ходити на той гурток, але залюбки ходить на інший. Багато це чи мало.. Кому як. Не я ціну встановлював. Скільки сказали, стільки плачу і платитиму далі. Дитина задоволена, і задоволений я. Бо не сидить сиднем в хаті, а рухається, розвивається.
До педагогів я претензій не маю. Вони роблять те, що можуть, і те, що вміють, і напевно, за не надто велику зарплатню. І за те, що роблять, честь їм і хвала. Отже, підводжу риску, до виховного процесу і дозвілля, яке працівники клубу дарують моїй дитині, а разом з тим і нам з дружиною (ми були на виступі дітей з нагоди восьмого березня, який власними силами влаштувала педагог Божена Олександрівна. І вдячні їй за це. Також були минулого року в "Прометеї", коли донька ходила до Віталії Валеріївни. І також раді тому, що доньку чимось займають). На інших заходах не був, нічого не можу сказати. На все просто часу не вистачає. Мушу ПІАРИТИСЯ і писати в блогах всіляку "фігню" і "мусор", тобто, сміття, якщо мені не зраджує пам'ять. Принаймні так мене вчили у школі.
Власне, працівники клубу повинні якраз займатися тим, що працювати над тим, як краще і цікавіше влаштувати дітям дозвілля. І більше нічим перейматися не повинні. В першу чергу ремонтами.
ЩЕ РАЗ - ДО ПЕДПГОГІВ І КЕРІВНИЦТВА КЛУБУ СТОСОВНО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ, ВІДПОЧИНКУ І РОЗВИТКУ ДІТЕЙ _ ЖОДНИХ ПРЕТЕНЗІЙ!!!!

По-друге. Фрагмент штукатурки упав поряд зі мною. Особисто я це чув і бачив. На жаль, не мав чим сфотографувати одразу. Коли ж приїхав наступного дня, шматки вже були підкинуті під стіну. До речі, учора, 5 квітня, їх уже чомусь забрали. А місце відгородили стрічкою з написом "Обережно". Напевно, просто так обгородили, бо це "фігня" і "піар". Кажуть, комісія приїздила. Може, мала із собов сантиметра? Бо я сантиметра із собою не ношу, але повірте, просторова уява і візуальне сприйняття об'єктів у мене розвинені добре. Тим більше, що шмат штукатурки упав при мені. Повірте, мені, послуговуючись лексикою декотрих дописувачів, "нафіг" не треба "піаритися", чи як у нас кажуть, шукати гімна на сметані. А зрештою, кожна нормальна людина, котра має дитину, навіть побачивши біля дитячого центру уламки стіни, і включивши логічне мислення, з'ясувавши, звідки ті уламки, мала б поставити питання перед людьми, котрі відповідальні на час перебування дітей під наглядом людей, котрим Ви їх довірили. Але ж верещати на мерзотного журналіста, який підняв це питання, простіше, як і простіше просто не звертати на це увагу. Бо дощ, бо погода, бо безгрошів'я, бо ср*ка, бо дошка, чи не так? Плюнув, переступив, пішов далі. І най сі діє божа воля.
До речі, про "втрачання свідомості дорослими дядьками". Мені ніц не сталося. Але я писав це для людей думаючих, котрі в школі вчилися і знають, що "мусор" - то сміття, а також ознайомлені з такими речами, як алюзія, сарказм і сатира. Проте, все ж поясню для тих, хто не вкурив, не догнав, не врубався і тд. В Івано-Франківську один великий чоловік кілька років тому вмлів. То потім інший троха менший чоловік, він носить прізвище свого батька і має вуса, казав, що в того більшого чоловіка кинули тупим важким предметом. Так от, це алюзія туди. Більше нічого не скажу. Виносимо "мусор" і згадуємо..

Так от, я писав про те, що знаю, а не вигадував історію на порожньому місці, закиданому уламками штукатурки.

Далі. У розмові з директоркою, а не "директором", шановні, (згадуємо український правопис - касирка, продавчиня, депутатка - не варто жінок називати словами чоловічого роду) я сказав, що готовий допомогти тим, чим зможу. Пані Зваричук може підтвердити, якщо її буде почуто. Але бачу, що наврядчи. Я пропонував допомогу бодай тим, що привернути до проблеми увагу. Бо повірте, проблема не лише в тому злощасному шматкові штукатурки, що відколовся від Мрії. Тут згадали Венеру, згадайте собі, як інспекція з благоустрою з усього маху впала на крамницю, мало не прибивши ранніх відвідувачів, як біля ратуші завалився шмат будинку, як в місті падали балкони, а на Чорновола і Шевченка на тротуари валилися бетонні карнизи. І може, бачив хтось, що до того йде, може, навіть звертався кудись, але... А, може, ніхто й не хотів "піаритися" і писати "фігню". І брутально очорнювати місто, подаючи неприємну, неприйнятну інформацію. Я ГОТОВИЙ ДОПОМОГТИ ТИМ, ЧИМ ЗМОЖУ. Може, хтось вважає, що скинутися баблом - більш суттєва допомога, ніж звернути на проблему увагу? Може. Хто на що вчився. Але я не пукнув у коменті під чужим ніком чи під різними ніками з одного айпішника. Я про це відкрито написав. Коли на 3 Студії, де я працюю, показали сюжет про відкриття оновленої Мрії, ніхто не кричав про піар і фігню, правда? Всі отримали оргазм. Любите, коли тільки лижуть? Іноді треба й кусати. Тоді різниця відувається. Є з чим порівнювати.

Ніколи не забуду, як у 2004 році під час "помаранчевої революції" на працівників 3 студії гнали, що вони не з народом, бо з владою, мовляв. Одного недільного пообіддя я з жружиною переходив вулицю Франка на переході. Щойно народилася донька, яка зараз ходить до Мрії. І от іду я з візочком, чую сигнал клаксона. Повертаю голову, а в дорогій тачці сидить якесь чмо з двома тьолами і кричить мені "ганьба". Я впізнав його. Воно, здається, якийсь дохтір. Мало приватну клініку, піарилося в нас на студії в передачах і сюжетах з тою клінікою. І коли піарилося, "ганьба" нам не кричало. Таке, з кульчиком золоти у вусі ходило. Ось такі ви є. Зализані і зацмакані. Любите свої пики у свіжих газетах, хоч наступного дня газети тонуть в клозетах (с). Я не люблю. Бо не ховаюся. Бо через день приходжу до Мрії, і, може навіть Ви кажете мені солодко посміхаючись, "добрий день". Не треба! Якщо вже я така тварина продажна, не вітайтеся, не опускайтеся до мого рівня. Будьте гордими. Чи ви любите загортати в папірці?

Добре, досить лірики. Статтю я забирати не буду. Тема піднята і мусить бути доведена до кінця. Виділила влада кошти на ремонт Мрії, добре. Дякую за це. Але це наші податки. І ми маємо право знати, чи були вони витрачені правильно і якісно. Чи підрядник не вкрав на тому мішок цементу, яки потім відіб'ється на НАШИХ ДІТЯХ!! Не за свою шкуру і дитину трясуся. Не лише за свою дитину. Ставлю себе на місце тих батьків, яким би не дай боже довелося зіткнутися з бідою через халатних підрядників. Але ж простіше сказати, що журналістові нема чим зайнятися, що він піаритися, простіше директорці центру впаяти догані чи припис, знайти такого собі цапа відбувайла. Якщо влада виділила кошти, то має повне право спитати з тих, хто робив роботу. Якщо каже директорка, що покрівля затікає, то вона затікає. Чим ми можемо допомогти? Скинутися грошима? Скільки? Написати колективне звернення від батьків? Пишемо. Особисто занесу всім посадовцям, яких знаю: Вересу, Фітелю, Саєвичу, Анушкевичусу. Пропонуйте! А не вивалюйте на журналістів свій "праведний" гнів. Коли на першому поверсі Мрії не горіло світло минулого року, а коридори там темні і стрімкі сходи, і діти маленькі йдуть і бабусі чи дідусі їх старші забирають. Чомусь нікому того не треба було. Педагоги казали, що електрикам говорили, але вони не реагували. Я подзвонив начальнику управління освіти Микулі. Світло відремонтували. Цим начальник управління має займатися? Чи хто? Теж, скажете, пропіарився? Тільки тому, що моя дитина також ходить до цього клубу я буду піднімати подібні питання, бо мені не байдуже. Вам байдуже? Продовжуйте пашіти гнівом на журналіста. Мені вас шкода в таком разі.

Не знаю, чи мене буде почуто, чи висловлені пропозиції підтримають. Я у Мрії буваю через день в понеділок, середу і п'ятницю. Приходьте, зустрінемось.
Мій номер 0509347437. Не никаюсь і трубку піднімаю (от директорка, правда, вже ні), тільки вночі не дзвоніть:).
Для тих, хто зрозумів, з повагою, Володимир Гарматюк

Гарматюк 01:44, 6.4.2013

І ще.
Батьки, не забирайте дітей з Мрії!!!
Направду!! Ходіть туди. Вони стараються, як можуть. І пані Зваричук не чіпайте! Вона штукатурку не клала. Це до комісії прохання!
А я, погана тварюка, буду водити також. Я вже звик. До того, що тварюка. Я он і на онкохворих дітях піарився - сюжет робив про збір іграшок для них. Там в сюжеті мою лисину показували. Піар - страшне діло. Ніяк не стриматися..

Гість 10:19, 6.4.2013

Думка людей які клуб знають і так не зміниться. А хто не знає і хоче подивитись на клуб з хорошого боку http://vk.com/club37377089 наша силка ))

вчителька інформатик 10:41, 6.4.2013

до безграмотного "гістя": не силка, а гіперпосилання!!!!! Ваша цитата (в дужках - виправлення помилок): "Думка людей (після слова "людей" має бути кома) які клуб знають (після "знають" - стоїть кома)" і так не зміниться".

Гарматюк 11:48, 6.4.2013

Я зрозумів... Ви так і не доглупали. На жаль. Гесе мав рацію. Також, на жаль.. Зрештою, чого хотіти від 14-літніх дописувачів, котрі мають освіту, бо "закінчили гурток"... Сумно. Зрештою, звертаюся до homo sapiens. Серед Вас, сподіваюся, є такі.. Гарні заходи - це дуже добре. Але якщо під час одного з таких комусь на якусь із частин тіла впаде шмат стіни, не біжіть до журналістів зі словами "шос робіт, ну бо то ваша робота, шо ви маєте шос робити". А так, на жаль, часто буває. Я хоч сантиметра із собою не ношу, але повірте моєму досвідові...

Ірина Охотнік 18:58, 6.4.2013

Доброго дня, шановні українці. Та ви мабуть з глузду з’їхали!!!!?????? Чи на прекрасних українських дорогах всі мізки погубили. Подивіться навколо. У нас з вами з-під носа крадуть все, що можна, роблять що хочуть за наші ж з вами гроші. Про що мова? Байдужість виїдає в українців все, що ще залишилося, а скоріше вже виїла, бо така розмова - це просто дурість. Пан Гарматюк своєю заявою не образив ні "Мрію", ні її педагогів. Честь і хвала, що вони займаються з нашими дітьми. Він намагався звернути увагу на розкрадання усього, що ще можна вкрасти, на халяву в роботі, яку так підтримують і люблять всі українці, а потім бідкаються, чому так погано живемо. Так маємо те, що заслужили - погані дороги, поганий сервіс, погану владу, керівництво, погану культуру, тому що ми такі є. Не будемо ми боротися, відстоювати, бо нам того не треба, ми чекаємо коли хтось за нас це зробить. Ми хочемо бурхливих оплесків, червоних стрічок, замість того, щоб стиснути зуби і маленькою, тихою працею підіймати Україну, не мовчати, де потрібно сказати, бо це моя країна і я в ній господар. Не бути байдужим до неправди. Бажаю вам, шановні українці, ходити по немощених прибудинкових територіях, їздити у запилених, немитих і з невихованими водіями маршрутних таксі, ходити попри нереставровані архітектурні пам’ятки, з яких відпадає остання ліпнина, жити у будинках, де протікають труби, смердить каналізація, не працюють ліфти, не прибирають під’їзди, купувати неякісні продукти, переплачувати за них, давати хабарі у школах, садках, університетах і на роботах, лікуватися у непрофесіоналів-лікарів, вчитись у поганих педагогів, читати неграмотно написані книги, журнали і газети, слухати і дивитися не свою музику, фільми, передачі, платити втричі більше за неякісну працю, їздити по незремонтованих дорогах. Адже нам так подобається! Це наше життя. Це - МИ. А ви, пане Гарматюк, не ображайтеся на маленьких українців, бо не відають, що чинять. А робіть і реагуйте на всі проблеми, які нас оточують, бо є ще люди у цій країні, які хочуть жити по-іншому.

Гарматюк 22:13, 6.4.2013

ДЯКУЮ!!! Пані Охотнік, я знав!!!

Говері Оксані 23:41, 6.4.2013

".... в тому числі не ображали ані керівників, ані вихователів, ані вихованців. В блозі йдеться про штукатурку))))..." ну йдеться про штукатурку,але ж він старший дядько не розуміє,шо через вологість на дворі штукатурка відходить і осипається..А роботу над клубом ми спостерігали і я вам не скажу, що це було так ляп-ляп для ПІАРУ

Гарматюк 10:19, 7.4.2013

Оксано, лишисі того ровера. Ми з тобов такі старші вже, підтоптані, сиплемосі, ніц не розуміємо, жи то погода, жи замокає, жи того сі щикатурка сипле... Де нам то зрозуміти... То лі дєло, маладі.. Чи неповнолітні, які то всьо читают.. От в'ни сі рузуміют фист на тім ділі. Тілько от чого директорка каже, що покрівля затікає, а на її ремонт коштів нема. І як наслідок - розмокання карниза, який і обсипається? Певно, жи такі ніц не розуміє. Таке во. Страшні іхперти. В'ни сі дивили, як то робили. Певно, самі й цімент мішєли рабочим, і прораба за руку тримали, би файного ціменту дав, і би кіхнологію витримав... Словом, я вкотре переконався, нашим людьом не варта щось допомагати, їм добре в гімні, то ж, як написала пані Охотнік, хай в тому і нидіють.

ЖиравовНА 01:12, 8.4.2013

Вы вообще обговариваете что? Неумелость украинского народа и раздербанство строй материалов из-за херовой экономики в стране? Все претензии по этому поводу к депутатам и президенту. А ваши сублимации, кто и куда должен ходить ничего иного как антиреклама, проплачено и дохера фантазии. Возьмите себя за яйца и придумайте более везкий повод, чтобы родители прекратили радость своих детей. В конце концов, нельзя найти абсолютно безопасное место, даже бункер, и тот с приколом. С любовью Сява

nika 17:11, 21.4.2013

і давно справа розкрадання 100 кг цементу та неякісна робота підрядника на об'єкті стала "справою президента"? Ну шо ви несете?.. ВАм двічі (!) пояснили, про що була публікація, а ви і далі за своє... нагадує якесь радянське кіно. "управдом - друг чєловека!" Цирк просто. Дурні. І так, на мить, включивши мізки, спробуйте уявити, що буде з 5-6 річною дитиною коли з висоти поверху їй на голову впаде штуактурка. А потім спробуйте уявити, що це ваша дитина. У мене ще не має дітей, але будуть:) І з уявою у мене усе ок. Прикро читати ці коменти...

Залишити коментар

Ім'я: 




Архів


Червень
2018
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

РЕКЛАМА




Новини шоубізнесу від KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Сінема Сіті.

ФОТОНОВИНИ


День професій 2018 в Івано-Франківську

ВІДЕОНОВИНИ


Франківка перемогла у "Караоке на Майдані"
<p>
	Молода прикарпатська співачка та викладач вокальної школи «Crystal voice” здобула перемогу в Києві у програмі "Караоке на Майдані".</p>

РОЗСИЛКА НОВИН